Såntdär

Ibland önskar man att man hade annorlunda relationer till människor, det gör jag. Man skulle vilja vara nämre människor. Det känns som att många relationer lätt blir på hälft och på ett sätt märker man inte av det. Bara när man tänker på det för att snabbt sluta tänka på det för man vill inte. Men ja, visst skulle man kunna säkert göra det bättre bara man försökte lite mer men ibland tar omständigheterna eller att det bara blvit så över. Eller så försöker jag finna en ursäkt för det.
Såjeenoo.

Kommentarer
Postat av: Rebecka Å

Jag känner så igen mig i dina funderingar om relationer.. Tyvärr får jag väl säga. Det är inte alls kul att börja tänka på det.

Svar: Ja jag tror ju nog att de flesta kanske ändå har det så, fast trevligt är det ju ändå inte.
Karolina Wallin

2013-04-04 @ 10:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0