Seven shooting stars in one night.

Idag är det fredag. Idag Sophia hit. Idag är en helt okej bra dag. Oskar står bakom mej och läser vad jag skriver. Hihi. Nåja, slut med detta flumm nu. Snaaart kommer Västervikbilder, en jag är kluven om man kan lägga ut bilder på andra mänskor. Kanske :)
 
BTW! Min USA-dröm är ett litet steg längre gången! Om det skulle vara nån som skulle vilja vara värdfamilj för en cool troligtvis USA-utbyteselev nästa år, (2013-2014 och man är värdfamilj i tre månader) så äre bara att säga till! :D


Kommentarer
Postat av: Julia

Jamen jaa! Aspelut! Hör av dej om du e påväg till stan nån gång å så hör ja av mej om ja e påväg ti Närpes! Så kan vi ta en kaffe eller lunch eller middag eller kvällste eller nå annat trevligt! ;) Finis! <3

2012-09-28 @ 14:14:30
URL: http://ulu.blogg.se
Postat av: Karolina

De kan jag göra! :D <3

2012-10-06 @ 08:50:10
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0