Synvinklar genom regnet och solen.

Jag gillar läget, där jag är just nu och kommer vara inför närmaste framtid. Men när kommer dagen jag när jag vet, litar och tror? Ibland vill jag vara allt jag vill vara, NU

På fredag har jag sista provet. Ett sista nånting från högstadiet. Många saker blir snart det sista där. Otroligt skönt blir det att sluta skolan, men min fina, kära klass kommer jag nog att sakna! Hur fin den blev.
Imorgon är det kristihimmelsfärdsdag, passlit regnit -> passligt att plugga fysik! Men helt tokigt är det inte! (kommer ångra vad jag sa om det imorgon) Sen på fredagen far jag på en timeout-weekend till Korsnäs med min kära kusin! Känns behövligt att få lufta iväg mina tankar lite! Vi ska ''bo'' i Sophias förra hus, vilket jag inte varit in i på kanske 4-5 år? #Nostalgihejhejsan! Vi skall också pic-nica vid en hamn! Därför bakade jag blåbär-vitchoklad-rutor idag! Åh, detta kommer bli trevlit!

<- Såna' (not my picture)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0