Nya rön.

Oj, vad jag har lovat mig själv många dagar att jag skulle uppdatera denna plats. Men nu är jag redo med ett mjölkglas och hemgjorda mikrochips, och förhoppningsvis bilder sen sist att dokumentera dagarna som gått!

Så, sen sista har:

.. Jag blivit tjena mittbena!

Varit med (min fina barndomsvän) Jessica och vi hade fototgrafiska tönt-roliga stunder!

Många bilds' blev snyygga!





Och på en del blev jag more Good lookin' than ever before!

Somsagt! Jessica var däremot Söt-Nöt!

Vi tog vespalaiset till skogen.







Emme och jag var duktiga och bakade macarones! I do recomend!

Röda jackor prydde pappa och mig!


Våren kom nästan påriktigt!



Insåg att detta inte är min look!

Var på en dansshow där Elina & Simone var duktia'!





Sen vidare till Emme som fyllde! <3

Mycket bubblår blåstes!



En vacker Sara!



Humöret skiftade!

Tihi!

Och jag vårade till kläderna!

På Valborg (kanske heter det Vappen, men det är ett ord jag nästan inte vågar säga ) så prövade Julia ut en passlig mustash!



Träffade en liten gullig Lake!

Yum!

Sen träffade vi en ännu gulligare Mört!



Det fiskades!

Och såhär såg vi ut efter mutasher och mörtar!

Hah! Jag trodde det sku va många fler bilder. Men igår (ojdå, klockan e 00:05, så alltså i förrgår) var jag till Helsingfors med niorna! Var riktigt trevligt! Skall FÖRSÖKA få upp dom bilderna inom kort!

Love & Peace!

Karolina










Kommentarer
Postat av: Felicia

Gullig gullig gullig! Fanns så många fina bilder så mitt ansikte sprack av ett fö stort smile :D (Dendä bilden på Sara e helt sjuuukt vacker, snacka om att fånga stunden!)

2012-05-13 @ 13:36:55
URL: http://felicias.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0