The final countdown

Idag var jag ledig. Så igår var det min allra sista grundskole-dag evaaah! Så nu tar jag min pick och pack och börjar jobba på NÄ-RÖ eller NTM. Hm, kanske inte. Men ja, sorligaste med detta är nog att min klass kommer jag aldrig få träffa mer som den var i skolan. Och jag kommer sakna matematiklektionerna, faktiskt.
Kändes som att jag hade mycket att konstatera när jag tänkte på att jag skulle ta och göra ett inlägg. Men icke kommer jag på allt det nu.

Humm, jag är inte så insatt i detta med hur man får upp en fin youtube låt såhär här. Men jag tänker lägga adressen här, and I do recommend! Denna låt passade mig perfekt idag. Behövlig som jagvetintevad. Och bara jag inser att det faktist är så.

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=QSIVjjY8Ou8


Oj, måste bara säga att jag har påriktigt påbörjat mitt letande efter en bra utbytes-elev-organistation. Har fått e-mail och just beställt hem  kataloger! Hoppas jag en dag kan skriva i denna blogg, i ett annat land att jag skrev om detta inlägg om hur jag påbörjat sökningen!  Blev invecklad mening but you get it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0