Remind me who I am.

Ojhopp! Ut ur grundskolan var jag nu plötsigt! Men det känns inte så vemodigt faktiskt, kanske lär bli. Sen hade vi fest med klassen <3 och sedan var jag och besökte Fagerö. Helt kulkul.
Jag har börjat jobba. Jag torkar böcker. I princip det enda jag gör. Och byter vatten. Haha. Men helt ok är det väl, har sitt fina titlar såsom ''Handelsresande i nordiskt vemod'' och ''Järngräshopppan'' Men nu torkar jag barnböcker. Dom är mycket mer smutsiga än vuxenromaner. Många barnböcker handlar om vargar eller kaniner. Åh! Jag hittade en Elsa Beskow bok, som jag minns från när jag var liten, och ''Olssons pastejfabrik'' Loveit!
Igår var jag till Julia. Vi åt glass och chips och kollade ''Djungeldjuret Hugo'' Oj hoho!
Sen idag träffade jag upp fin-Flickorna Elina och Sara. Yee. Jag skriver korta meningar märker jag. Punkt.
Idag har mamma och jag handlat färg. Jag skall nämligen förnya mitt rum. Skall målas vitt. Nu tänker jag visa hur jag skulle vilja det skulle se ut.
Kartan och möblerna skulle jag kunna ta.

Lite så.

Måste påriktigt vara något av de finaste rummen. Tänk att ha detdär rummet i ett regnit England! J'adore! Men jag ska int ha det sådär mörkt.



Åh!

I såna färger skall mitt rum gå! Nä nu måst jag sluta ladda upp bilder. Men här är en fantastisk sida:http://www.homeanddecor.net/tag/shabby-chic

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Oj tack! Va rolit att du tycker om dom :)



Å tu har jättefin o inspirerand blogg ;)

2012-06-13 @ 18:01:04
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/
Postat av: Miranda

SV; Tack gumman! ;) E börja si grymt mörkt ut faktiskt, itt fö att e je ne fäijl me he förståss! :)

2012-06-19 @ 12:52:04
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0