It's coming like fire in the sky

Lite färsk uppdateringsbilder här nu först, jag har totalt glömt bort min webcamera! :

Har just suttit och sjungit här i garaget med datorn'

Hehhe..

Men ja! Över till de senaste dagarna! Jag for med Elina, Emme och Lena till Keuruu (låter extra kul om du uttalar det med U) Å det var riktigt fint, glatt, bra diskussioner, fin Gospelkonsär-mojs, och allmänt trevligt med lite roadtrip!











Vårt lunchställe :)











''Let your kingdom come''

-

Ojdå, jag trodde jag lagt in midsommarbilderna, tydligen inte! Så dom får vänta!

Tillsist vill jag att jag tycker kristen musik är i ganska samma stil och så. MEN, jag såg en dag en som skrev typ: ''Yeah, kristen fjortismusik'' till någon länk, så nu kan jag rekommendera den. Lite annat än vad det brukar vara! My favorite: http://www.youtube.com/watch?v=y0dz05KG-zc



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0