Take me home, country roads.

Jahejsan.
Nu sitter jag i datasalen i skolan. Känns lite patetiskt att säga så fast det inte är ja, patetiskt. Aja
Detta är då officiellt den sista skolveckan i 8:an för nästa vecka är det prao+denhär fredagen. Och solen gassar utomhus! bakom regnmolnen vill säga. Ja, skall man måsta sammanfatta 8:an nu då: Inte lika jobbig som man hört den är, dock mossig, trög, men nog trevlig bara man försöker. Eh, vet inte vad jag menade med et.
Ingenströmmingen Ida sitter på min vänstra sida och är allmänt trevlig! http://lifeaboutida.devote.se/
Imorgon skall jag till frissan. iow, det är typ kul. Idag skall jag ringa telefonnummer. Det är mindre kul :)
Och bara int dedär armade askmolnet från Island blockerar sig för Amerika-resan så skall nog det mesta gå vägen.
Au Revoir!
Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0