One two

Det är svårt att skriva en hälsing i ett blogginlägg. ''Goddag'' är kanske lite uttjatat.
Vad händer nu just då?

-Jag har inte haft prov på två veckor! Mycket mer än skönt.
-Snön smäälter.
-Jag skall ha en utbyteselev här i fem dygn nästa vecka. Blir säkert mycket trevligt!
-Jag är nervös för en sk. konsär jag skall vara med och sjunga solo på för första gången i mitt liv. Skall sjunga en vers i ''Tears in heaven'' Och ingen Truly-Madly-Deeply-sång som e jobbig! Ho! Nå iallafall, förra veckan lät det helt bra då vi övade. Denhär veckan lät det usch usch. Inte ver det falskt, men ändå usch. Och så tror jag att jag har en tendens att sjunga en oktav för högt.
-Jag gillar mat. Åh, va konstit!
-Jag skulle mer än verkligen behöva börja läsa på mopedkortet. Jag fyllde ju den 5:e mars :O

En sälig upp-och-ner-bild från i somrars!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Alltså jag å tycker om mat! E måst ju nästan va na åv he bästa som finns. E ji ju som så underbart! Ooh ♥

2011-03-24 @ 20:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0