Just got home from Illinois, lock the front door, oh boy!

Jahapp, har ar jag nu i Amerika, utan tre bokstaver i alfabetet som ni marker. Jag har nu visserligen varit har i en vecka nu.
 Ja och vad har jag gjort har. Farit omkring i en gul taxi i New York och sett en massa kandisar. Nej, inte. jag ar i Illinois i en forort nara Chicago, sa till Chicago har jag i allafall varit. Annars har mamma ganska manga slaktingar (lol-slaktingar :D ) som vi e har for. Mjomm mjomm, sa vi bor med tva av vara slaktingar har. Men imorgon far mamma och jag ivag till Michigan :)
 Alltsa lustigt med mig, jag brukar inte vara en som saknar vanner och kompisar (eller kanske lite ibland, faktiskt jo! ) men sadar annars int sa farligt, men nu saknar jag faktiskt mina vanner! Kanske det beror pa att jag mest har varit med vuxna manskor nu sadar i en vecka. Nemen de ha ju nog varit trevligt har, faktiskt! Och vi har ju bott hos hos jattebra manskor sa! :) Alla sorts vader, 40+ och sol, aska och mycket regn, molningt och 15+.
 Men nu har jag mossat tillrackligt. Men det blir ocksa trevligt att sen se mina Finvanner, Kram pa er! <3
 Now I'm off to the streets of Illinois!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0