Mellan verklighet och inte.

''Det är som att springa mellan verklighet och fantasi, precis som att springa mellan äppelträder och känna daggen under tårna, det kalla friska luften och hur man flyger iväg då man springer. ''

Idag var jag till Vasa och träffade den underbara Nicolina :) Vi träffades senast på Vassorlägret i somrast så härligheten av henne behövde träffas pånytt. Hon är lätt och trevlig att tala med, dessutom otroligt snäll. Vi shoppade och åt och trevligade omkring.
Nu kommer min lödagskväll att fortsätta med äppel & godisätning, svampspel och säkert nåt tv-flumerurande.
Love, Karolina

Kommentarer
Postat av: a l i c i a

haha hitche kommer lite konstit jennar nu meen^^

men ja.. jag tkr att tu har jätte fin å häftti klädstil :)

2010-09-25 @ 14:02:31
URL: http://ffotisfforever.blogg.se/
Postat av: Karolina

Neij, inte det minsta! Det var jättekul att höra, verkligen! :D

Så jag tackar och bockar du fina mänska ;)

2010-10-02 @ 15:34:51
URL: http://karolinadansarireg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0