I'm surviveing this for sure.

Allt för länge sen jag bloggat! Får se om någon kommer att hitta hit på nytt. Jag hade faktist 23 läsare an dag, men kanske var det bara jag som var in på min blogg så mycket kanske.

Jag har kommit på en sak, att om man är väldigt rädd att på något sätt såra någon annan så man hellere sårar sig själv är ju egentligen väldigt fel. Så att så länge ingen annan är besviken eller ledsen på en är det bra, men sen om man själv är ledsen är sak samma. Men det är egentligen hur fel som helst. Jag tror jag ibland allt för ofta hör till denhär gruppen och många andra också.
Man skall försöka så långt det går att inte såra någon annan, men inte heller sig själv!
Hoppas dethär var förståndligt nu :D

Ha det bra fina människor!
Love, Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0