Krrr.

Salut! *uttalas ; saly*

Detta skrev jag också i min dagbok:
Åh, vad jag nästan blev ''killig'' i magen och uppspelt *krr!*
För jag kom på hur mycket häftigt, ovisst och intressant som ligger framför mig i mitt liv, för jag är ju fortfarande ganska ung, kände mig gammal här ett tag.
Här har jag en lista på vad bl.a vad jag vill/ska göra! :
- Fara som utbyteselev till något häftigt land.
- Resa till Amerika, Egypten, Asien en ö med en palm på och alla möjliga och omöjliga platser.
- Upp i ett VÄLDIGT högt träd, t.ex Redwood.
- Träffa många människor
- Och förstås: En potatisåker/ land !

... Jaa, en liten lista på vad som gärna skulle kunna genomföras. Egypten har jag en gång varit till, men det behöver återupplevas!
Tjoo, vad kul! ^^
'' Ibland har jag en förmåga att se långt''.



Kommentarer
Postat av: lena

Karolina Har Mycket Fina Funderingar,

Hon är Fin och otroligt cool,

Och får alltid en att lee! (: <3

2010-10-08 @ 23:48:04
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/
Postat av: Kawallinen

Maaw tacken Stenbacken :) <3

Allt som du sa återspeglas precis tillbaka på dig <3

2010-10-10 @ 14:58:33
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0