Inspiration

Jag har inte skrivit här på kanske två veckor. Jag har inte haft någon som helst inspiration att blogga, men det är väl ingen ursäkt egentligen? :D
Iallafall, hösten har kommit på riktigt riktigt. Mysigt med dimma och mulet väder. Jag gillar ju att flumma omkring där ute. Så igår var jag ute på en promenad på kvällen och gick över en åker och andra mysiga Kalax-ställen :)
Denhär veckan trodde jag skulle bli alltför jobbig och slö för jag hjälper till extra mycket hemma. Men i hemlighet har den varit vädigt lärorik, och jag har fått bönesvar kom jag på igår! Jag har bett om utmaningar i min tro, och det har jag fått. Och igår kom jag på en sak som ungefär står Bibeln, men att jag fick det utfigurerat själv var coolt!
Idag skall dagen fortsätta med finksaprov-läsning ååh, cykeltur, att bad och jag skall fritera för första gången i min fritös!
Åh, idag gick föressten min plattång sönder, så nu blev det en oväntad utgift. Så jag får väl köpa en i Vasa nästa vecka. *vuxligt värre*
Alltså jag har nog spännande liv fast inget drastiskt händer! Och även fast jag inte har något typiskt häftigt ''högstadie-liv'' så har jag det så häftigt å bra! Moaaw (:

With lovely love, Karolina


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har nog gjort ett bra jobb den här veckan :) mamma

2010-10-02 @ 17:21:54
Postat av: Karolina

Mamma: Nåwmeen tack :) Men jag tycker du e dukti som orkat ta dig igenom veckan nu såhär, du är finast, du är bäst, puss! <3

2010-10-02 @ 18:08:21
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0