Des chaussures sales

Salut! *läser franska i skolan, och har läst på lite prov ikväll ^^ *

Iallafall, har vädret varit  regnigtvackert idag, påtal om väder (även fats det inte var på tal)
Jag läser på franskalaiset provet lite ikväll för i helgen skall jag först till frissan och sedan bär det av med buss (som på film) till den magiska staden Vasa, där Sophia-kusin-vitaminen bor. Skall bli riktigt trevligt att träffa henne!
Ikväll hade jag orkesterövning, jag satt bredvid bla. Fisk-Anna(heh råålit) och Söt-Sara (Gullitg när hon gnuggade sig i ögonen). När jag kom hem slukades två dumlemuffins, som jag för den delen hade gömt i kylskåpet så ingen skall taa , mohhaa :D
Nu skall jag GÅ (och inte hoppa) i duschen, skriva dagbok, tänka trevligt, läsa Biblen och sova blommigt/ Te'-igt/ och sött :)

Au revoir a'la Love,Karolina
''Över ängar och hemliga vägar skall jag galoppera''. Sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0