Lindholmit asuvat A-rapussa, kolmanneessa kerroksessa.

Tjohej!

Tänkte göra ett lite mera alldagligt inlägg idag. här och nu.
Idag har jag överraskningsföruderligt nog varit i skolan. Sen har jag varit på musikteori. Inget mer att tillägga om det. Sedan kom mamma och kom med en gullig överraskning, hon hade med två majsriskakor, två mandariner och en marianne chokladplatte-bit. Yum (:
Under ätningen for jag till Simone (även Elina, hon bor också där, och jag var till henne i lördast) Fina flickor!
Vi åt, gjorde frisyrer och var ut och typ drog varandra i en pulka :D
Nu har jag kommit hem, sitter här och läser på ett finskakapitel- test, kan lite mindre än en tredjedel av texten nu, wihuu! (Y)
.. Så nu tänker jag fortsätta!
Chill Makrill!
Jag såhär nu. Mitt nya klädesplagg är min spetsgardin runt halsen! Iih :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Gardiin!! :D Tycker om dejj <3

2010-11-17 @ 21:04:22
URL: http://vattnetdroppar.blogg.se/
Postat av: Karolina

Jihaa :D

Jag om dig tycka <3

2010-11-28 @ 15:06:25
URL: http://karolinadansariregn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0