I wan't to be with you.

''Jag har tivlat, du har tröstat, visat, och igen har jag insett att du är det enda som är värt att följa''
Så tack.

Godmorgon/Goddag/ Godkväll/Godnatt vilket som nu känns att passa för just dig!
Jag kom på, eller det är inget jag kommit på, jag har ju nog vetat det länge. Men iallafall så kom jag på att jag har en jättemysig julbok som man får ( i allafall jag ) julkänsla x 1000 av. Det är så att den har 24 kapitel, så jag funderade lite över om jag då i december skulle börja skriva in ett kapitel av berättelsen varje dag och vara väldigt aktiv och sprida julig stämmning? En del kapitel är ganska långa, men jag tycker att om man vill så kan man, och jag vill ^^ Men jag får se.



Kommentarer
Postat av: lena

Do it! :D

2010-11-08 @ 11:25:04
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/
Postat av: ida

Tycker verkligen att du ska jier a ! ;)

2010-11-09 @ 16:33:03
URL: http://idiusmarius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0