L'eté est fini et l'automne a commance

Hej hurni! Mina inlägg äro få, men ibland helt okej kvalitativa tycker jag. Nu skall vi se vad jag gjort sen sist:
 
 
 

Nån gång i juli var jag med mina bröder och fiskade. Observera att jag ser ut att vara 12 år på första bilden. #foreveryoung Nämen, fånigt med hashtag
 
 
 
Våffelfest chez Emme
 
 
 
 
 
 
 Jag var med mina bröder på en endagsutlflykt till nånstans i Finland. En mycket fin ås, mycket bär, vacker landsbyggd och ren kvalitetstid med dem!
 
'
 
 
 
 
Min underbra vän Sara gifte sig en vacker augustikväll. Typ, finaste ever. Jag hade den stora äran att få vara brudtärna och ah, bröllopet var så ljuvligt!
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Äntligen ett nytt inlägg! Du är så fin kära kusin!

2015-09-08 @ 23:54:40
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0