Tjena

Hejhej!

Senaste veckorna har varit ganska chill måste jag säga. Nu har vi dock bytt period så jag har faktiskt två kurser man måste läsa i nu just -franska och geografi. Jag är taggad för franskan och försöker varje dag ha en ''fransk stund'' där jag lyssnar på något franskt program och läser någon artikel. Det har jag ju faktiskt inte nämnt, jag tänkte ju söka till ÅA i höst för at läsa franska! Så Åbo here I come. Kanske. Annars har jag spenderat en del tid i Vasa, främst för att jag varit till tandläkaren så mycket. Men nu borde jag vara klar! Så en rotfylld tand och en halv ny tand blev det, vackert så. Men Vasa har ju fört med sig mycket annat förstås. Jag har besökt min käreste, kusin och bror och förra veckan hamnade jag med ett nästan dussin trevliga änniskor i världens finaste lägenhet och träffade en gammal skolkompis, fint!
  Sen kan jag även nämna att jag startat en bakblogg! Den heter karolinasvaniljdrommar.blogg.se    -Åh, va dumt, försökte länka den men nu försvann länksaken och det man ska trycka på för att länka saker, skräp. Nåja, kanske ni orkar kopiera addressen.
 
 

Lite Vasaögonblick! Trodde det var Jakob på sista bilden, men tydligen var det jag haha
 

Kommentarer
Postat av: Mimsan

jag känner igen dom där kläderna på den där klädställningen i det där rummet..........

2015-11-20 @ 14:50:51
Postat av: Miranda

Åbo är suveränt, du är så välkommen! ;) Jag kan ju sen hjälpa dig med allt du funderar över, så som bostad och dylikt! :)

2015-12-07 @ 19:59:43
URL: http://eklundsmemoarer.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0