Måndagendenandranovembertjugohundrafemton

Tjena!

Livet var on hold för ett tag iom olyckan men nu är jag back on track! Mina tänder är snart i skick och på fredag skall jag på trevlig rotfyllning, hehe not.
 
Men jag har varit till Sverige på höstlovet, Höga kusten var gorgeous!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Annars, vad händer och sker?
Jag har bakatbakat mycket, varit pysselledare på tvåspråkigt läger (det är bra att göra sånt man egentligen inte kan), umgåtts med mon petit ami och blivit bekant med en del flyktingar vilket är givande. Och en sidenote nu, jag gillar inte att hänvisa dem till ordet ''flyktingar'' eftersom de är så mycket mer än en grupp männiksor i en viss livssitation men för enkelhetens skull använde jag mig av det nu. Så nu vet ni! :) Min stackars familj fick här om dagen lyssna till min moralpredikan vad jag anser om generalisering.
 
En lite annorlunda bild av mig, det var när jag var till hälften utan tand så ett Monalisa leende fick pryda mig istället!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0