I'm back!

Long time no see! Nejmen, påriktigt hej!
  Jag vet inte varför det tagit så länge.Eller jo, delvis. Jag har ny dator (min brors gamla) och har inte fått in bilderna än haha, vilket inte var så svårt. Ni fick inte ens veta hur det var att komma hem från USA för mig. Ni har inte heller fått veta hur det varit att bli finländare igen, hur mycket roligt jag haft sen jag kom hem, hur frustrerad jag varit på finländskhet och hur jag egentligen inte ännu har processat det hela.
  Hursomhavre, har jag det bra. Jag har haft fullt upp sedan skolan började, inte en ledig helg sedan dess. Nu håller jag på med en hel del skolarbete, spelar en massa trumpet, träffar mycket vänner och njuter.
  Nu tror, vill och hoppas jag min blogg skall innehålla mycket bilder, värdiga inlägg och bakverk. Nu får detta vara mitt första inlägg sedan jag kom hem, inte tänkt det skulle bli så.

Förresten, vet någon hur man ändrar profilbilden och ''Om'' här till höger på bloggen?
 
 
Nu bjuds här på två bilder -Jag och Sari på flygplatsen påväg hem och första gången jag såg Oskar när jag kom hem
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0