Jag vet bara inte hur man gör

..heter ju Ulrik Munthers nya(?) låt. Jag lyssnar aldrig på honom, vet kanppt vem han är. Dock kom jag över dendär låten. Egentligen tycker jag inte den är suberbra, men det är ändå nåt, i dess enkelhet som är ycket vackert och skört. Det brukar ju svanskarna va bruk på att få uttryckt i musik iallafall.
  Nog om det. Hej mina 10 trogna läsare! Jag har tre håltimmar mitt i dagen tjohejsan. Sedan ikväll är det lovsång och -bönekväll i fila ikväll så det blir ju kul. Jag har nog inget mer att säga er egentligen. Jag är ganska tom idag. På ord, på ja, vad vet jag. Äh, nu ska jag sluta låta så självömkande. Man har det ju faktiskt bra!
Istället för nån grötig webcamera bild får ni en bild från Virdois, dit jag och Sophia var i somrars!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0