Prom 2014

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så; Kom hem på lördan tridigare från en trevlig utbyteskonferens och måsta skynda mig att fixa håret. Sen kom Hailey ( i röd jumpsuit) och sminkade mig. Därefter for vi och tog dehär bilderna och sen bar det av till Fuji steakhouse, ett japanskt matställe där de lagade maten framför oss. Sen drog vi till självaste balen och dansade pretty much. Var riktigt trevligt, synd att vi kom lite sent så vi hann inte vara där så länge. Efter balen for jag med en annan grupp till en kompis hus och vi hade bonfire, grillade smores och hade det mysigt och trevligt. Kom hem runt två och det var nog en riktigt tjohejsan upplevelse. Kanske inte det absolut bästa jag gjort men helt klart värt allt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0