Bilder igen

 
Ni får ha översikt för mina alltid överexponderade bilder. Annars, Chinaaffär med en massa té och intressanta torkade saker, typ fiskmage?

 
 
 
Aw, finaste!
 
Favoriterna!
Seriöst de bästa amerikanska pannkakorna jag ätit!
 
 
 
 
 
Haha, det var så roligt att köra bil med dom! (jag körde inte, men janiförstår) det blev sådär rörigt och hnasigt som det bara kan bli i våren familj. Hoho.
 
 
 
Haha, karan.
 
Fisk som såldes i Chinatown
 
 
 
Dog gullighetsdöden när Jakob beställde en paj. Jakob + pajbeställning är mer än jag kan ta. Dethär förstår ni nog inte, men jag tror han gjorde.
 
Oskars mat
 
 
Oskar i sitt esse; hänga mina saker högre upp än vad jag kan nå och fascineras över att jag är kortare än honom

Jag har fortfarande otaliga bilder men dethär får duga idag!
Så livet som 18-åring är väl bra? Jag har kommit över att ni som fyller efter mig får körkortet före mig haha. Nämen, jag menar; jag har hela livet att ta körkortet, har jag hela livet att vara utbyteselev i USA? -Nej.
 Track har börjat i skolan, så nu är det träning 5-6 dagar i veckan! Men det är faktiskt SÅ mycket roligare att springa med någon må du tro.
  Igår var jag på forensics, första rundan av mitt tal gick annat än bra, de andra två helt hejsan. Före min andra runda börade en lite lustig/speciell typ prata med mig och det var så roligt när han sa: ''Forensics is so fun, when you get to meet so many interesting people''! Och ja sa ''Yeah, you certainly do'' Kom från rätt person!
 
Från min födelsedag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Oscars min när han står med väskan. xD

Svar: haha jo x)
Karolina

2014-03-18 @ 13:47:49
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0