Westcoast represents

Hej, har haft två helt OTROLIGA veckor i en buss med en massa härliga utbyteselever. Alla platser, människor, vyer och allt jag fått vara med om har varit så underbart. Jag är fortfarande upp i det blå och jag kan inte förstå att jag kommer hem om 25 dagar. Nog talat, här kommer bilder, enjoy! Hollywood's up first!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Dethär är från när vi hade en tur på Universal Studios och de visade verkliga (vadheterdetpåsvenska?) scenuppläggningar byggnader whatever. från filmer. Jag tror ''Bruce Amlighty'' hade filmats där.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

wow, helt galet fina saker du får uppleva! : D

2014-07-02 @ 21:44:57
URL: http://nicolinaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0