Graduation

Graduation var helt otrolig. Jag trodde inte den skulle kännas så speciell. Vi gick in i två led till ''poms & circumstances''. Det var många riktigt bra tal och ett flygplan cirkulerade runt stället( det var en sportplan, heter det så?) som vi hade greduation på. Därfter skulle alla i tur och ordning kallas upp namn för namn och få sitt diploma och skaka hand med en massa människor. Min hatt krånglade förstås en massa när jag gick upp och föll av haha när jag gick upp på podiet. Sen grät jag, ganska rejält också. Eftersom jag heter Wallin var jag ganska i slutet och då när alla var klara så flyttar man tofsen till vänster sida på rektorns order och sen kastade vi dem i luften! Det var så bitterljuvt som det bara går. Allt var så lyckligt samtidigt som att jag visste att dethär var en av mina sista milstolpar i mitt äventyr. Efteråt var det kramkalas med en massa och jag for på glass med mina värdfamiljer efteråt. Alla seniors partajade i skolans cafeteria sen, det var lite segt men helt kul att se alla. Därefter for jag till min vän Maddies hus på bonfire! Idag känner jag mig lite trasig, men det är okej.
Här är ett videoklipp just före jag for: https://www.youtube.com/watch?v=XezY7gGmMlE&feature=youtu.be
 
 
 
minus min andra värdpappa
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så fin karolina, jag önskar att jag hade fått vara med på din graduationdag!

2014-06-08 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0