Mercy remains

Mycket har hänt sedan sist känns det som, eller jag har varit väldigt i farten tycker jag. Vi får väl se vad för bilder jag har att bjurda på:
 
Bowling
 
Sushi
 
Diverse trevliga människor jag bowlade och åt med
 
Min otroligt fina värfamilj för två veckor sedan i ett soligt Madison
 
 
Dethär är Madison, inte capitolen i Washington D.C faktiskt.
 
State Street
 
 
Jordgubbscheesecake med oreo-bitar i
 
Det har varit basketbollsturnering mellan staterna och Wisonsin var faktiskt i ''final four'' vilket alla var väääldigt exalterade över, kolla bara några bilder ovenför där männisjorna bar rött (Wisconsins färg) och vi förlorade med EN ynka poäng. Hursomhavre var jag till min härliga kompis Maddie som jag även äter lunch hos varje dag här på bilden.
 
Nicole var också där!
 
Mat! Hade pizza 6 gånger på 6 dagar, wopsie.
 
 
Får väl ta resten sen.
Det har varit varmare här, förra veckan var det tjugo grader! Sen blev det knappt plusgrader och nu är det påväg att bli varmare igen, nästa vecka 24, tjoho!
  Annars så har jag bytt familj igen (det gör man i Rotary-utbytes-programmet (jag måste verkligen lära mig hur man skriver med bindestreck osv) ) till min första familj, den tredje kunde inte ta mig och min första ville ha tillbaka mig hursomhelst så. Var lite ledsamt ändå, grät och ja. Men här trivs jag också!
  Jag ser bara hur alla börjar få sina körkort, och här sitter jag, minns knappt trafikregler och vet inte hur man kör en bil. Barnig18åring_96, men det är helt okej. Jag njuter så mycket här i vilket fall som helst.
  Nu har jag springbreak hela veckan, har bl.a varit till Chicago och Madison (igen) Många far ju till Florida under springbreak men jag ska ju dit iallafall i maj!
Liten sneakpeak när Marissa och jag var i Chicago!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Puss och kram och glad påsk från ett regnigt Kalax. Fammo, faffa, Kjell och Sisko har nyss varit här och fammo sa flera gånger att vi ska hälsa åt dig, så nu gör jag det!
Ha det bra!

2014-04-18 @ 13:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0