Ibland är jag inte smart

Det var kanske inte så klokt dethär med talangshowen, jag trodde jag skulle bli ackompanjerad, nu skall jag istället ha karaoke-version från youtube. Wuhu. Nej. Den går lite för högt den bästa jag hittat, särskilt på ett ställe, jag får inte det att funka haha. Så nu har jag suttit och analysertat min röst och spelat in, laddat ner app för att se om min röst stämmer och såå vidare. Ojoj. Tur att man inte kommer leva hela sitt liv här. Ifall det går dåligt vill säga. Nåja, man ska väl göra dumma saker ibland också.
 
Emme, Jeems, Jens. Du kan väl komma och sjunga istället?!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jobbigt. Men det är bra att utmana sig själv! :) Förresten, varje gång jag hör "In Christ Alone", tänker jag på dig och när du sjöng den i Fila, det var fint. <3

2013-09-27 @ 14:15:52
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Jeens

Nejmen Karolina, det går nog fint ska du se! <3

2013-09-27 @ 15:52:17
Postat av: mamma

Lycka till i kväll :-)

2013-09-28 @ 11:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0