The rocks in our hands, preparing for flight. The lack of sleeping but it's alright

Har inga bilder att komma med. Tyvärr tar jag inte så mycke bilder, det mesta av dagarna sker i skolan och jag kan inte ta med min systemkamera direkt och jag gillar inte telefonbilder och det är så tövligt att skriva inlägg på telefonen också.
  Denhär veckan har gott FORT. Hade ett lopp i tisdags, gick helt ok men kunde väl ha gått bättre. MEN vet ni vad? Har ju ett lopp imorgon och jag kommer springa VARSITY! Man delar upp flicklaget i två delar, de med lägre tider och de med högre, de med högre kallas JV, vilket jag har sprungit i nu men NUUU har jag blivit uppflyttad, eey! Sportigkarolinajavisst.
  Sen skulle jag ju ha historiaprov om The American Government på torsdag, trodde jag. Det visade sig vara på onsdag, hehe. Men det är såntdär prov man fyller i a, b, eller c i och jag fick gå med två andra elever i ett annat rum och ha unlimited time. Så jag fyllde i det bäst jag kunde och läste in mig på kvällen haha och fick ju ändra allt som var fel dagen efter. Fast det blev idag för det hanns inte med det igår på lektionen. Härligt privilegium eller?
  Har beställt min Cap and Govn för Graduation, redan. Känns skoj!
  Igår skulle jag vara på skolan redan 7 så jag tänkte att jag skulle kunna skypa med vännerna hemma i skolan när de hade långrast. Dock har jag aldrig upplevt Skype utan problem men vi hann skypa ungefär 5 minuter, men det var riktigt fint att se er, verkligen!
  Sen på kvällen skypade jag med min mycket kära kusin, Sophia. Hon är bara så bra. Finaste flickan!
  Idag skulle jag spela med bandet på fotbollsmatchen, men det blev inställt pga att det regnar. Dock är jag inbjuden till en bonfire och Smores efter matchen som försegår just nu. Dock börjar det bli lite för sent kanske, för jag måste stiga upp 5:15 imorgon för jag skall vara på skolan 6:10 för vi har ett lopp typ två timmar härifrån. Nåja, vi ska se nu.
 Imorgon har jag somsagt loppet därefter Scandinavian dinner och sen skall jag med en kompis till nåt pumpa-ställe. Jag bor riktigt granne med henne, typ 5 meter. Det hade vi ingen aning om och vi spelar i samma sektion också haha!
I brist på bilder kan jag ju visa lite vad som är på mode här (hrrm) :
 

Vääldigt populärt att ha sånahär på sig. Det låter ju inte så farligt, grajen är att alla bär dem såhär:
 
Höga sockor, jepp. Tror jag inte säger mera om det. No hard feelings towards anyone! Kanske ni har det såhär därhemma och jag är jätteelak nu?

Batikskjortan är tillbaka (eller så missade jag den i Finland) ALLA har sånahär (inte jag höhö)


Sånahär vattenflaskor


 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du är bra. <3 Kan inte låta bli att dra på munnen åt di där kläderna...

Svar: :) <3 Jaa, ja väit faktist it va e ja fö slaa. Ska no va na ollsåckar :D
Karolina

2013-10-05 @ 09:19:18
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: mamma

Skulle gärna vilja se dig i såna strumpor och sandaler :-)

Svar: Vem vet vad jag konverterar till för mode ;)
Karolina

2013-10-05 @ 15:53:14
Postat av: Emme

Haha! Fina kläder :D

Svar: Ohyes, såhär kommer vi att göra vår entré när vi kommer tillbaka till Finland! ;D
Karolina

2013-10-06 @ 14:20:54
Postat av: Rebecka

hahahah "det är så tövligt att skriva inlägg på telefonen" JA ÄLSKAR NÄRPESISKA UTTRYCK

Svar: Haha, jaa!! x) Ja väit it hu jag sku säi a å få rätt betydelse å låt bra ;)
Karolina

2013-10-07 @ 19:38:14
URL: http://withflowersinmyhair.devote.se
Postat av: Mathias

Tofflorna e snygga å sportiga iaf! Såna sku ja bra kunna ha. :D

Svar: Haha, ja kan no ta hem ett par åt dej :D
Karolina

2013-10-19 @ 14:41:04
Postat av: Mathias

Jaa! :D Nånee, gör som du vill! ;)

2013-11-04 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0