Här är lite bilder från det verkliga livet


Det här är Agaustin, jag och Sarah! Jag äter lunch med dem ibland! Otroligt vänliga och kul att umgås med! Förre fredagen for vi till Wendy's!

 
 
 
 
Förra veckan hade vi inget tävlingslopp utan istället var laget indelat i små lag och allas kulle ta med en så ful t-skjorta som möjligt och det lag som vann fick välja t-skjortor först osv. Och hahha, ja. Min är på bilden här ovanför. Jag hade ingen riktigt ful, så jag klippte lite sönder en och hakade fast diverse saker.
 
 
 

Sen åt vi munkar och Madi valde min :)
 

I lördags var jag ju och shoppade med min vmamma och vi åt på världens godaste och prisvärda lunchställe! Squachsoppa, kalkonsallad och baugette!
 
 
På lördagskvällen var det sleepover med flickorna i cc-laget, mycket gott! Jag kan väl säga att kvällen var intressant.

Såg denhär! Har börjat få ryck när jag ser saker med något svenskbetonat nu också!
 

Ut och promenerade lite.
 

Nåt väldigt gott vatten, trodde det var kolsyrat men det var smaksatt typ. Haha, på sidan stod det ''Naturally flavored with other natural flawors'' Hmm?
 

Idag gjorde vi crÊ (vet inte hur man får ''e'' litet)pes på franska, för vi hade ju haft så tuungt prov haha. För er som såg på fb så fick vi ju hem och öva på provet dagen före. Janämen, tacktack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0