Bring the rain

Jag skriver inte tillräckligt ofta här, jag hamnar så otroligt efter och minns inte alla dedär detaljerna som jag och ni vill veta, men jag ska väl dela med mig av lite vad som hänt sedan sist.
  Förra veckan var jag en del med Leah, kollade tv, var på promenad och bio, såg gravity och den var helt bra faktiskt!

Förra veckan när det var mitt ''2-månader-jubileum i Janesville'', jag hade bara mera på skoj nämt åt min vmamma att jag borde fira mitt tvåmånadersjubileum. Och på tisdagen när jag kom hem från CC hade hon handlat cupcakes med ljus i. Aaw, jag har så fina värdföräldrar, verkligen. Och det var så gulligt, för hon hade tillochmed ringt till affären och frågat om de hade cupcakes.


I helgen var det på lördagsmorgonen inget lopp som jag vanligtvis har, eller jo. Men det var med laget på skolan. Vi blev indelade i små lag dagen före och skulle komma på ett lagnamn och typ lagfärg/tema. Mitt lag hette ''head heart guts'' eftersom att en del som presterat bra på något sätt (haha jag har) får en sån gul t-skjorta med den texten på. Men nästa dag var 40% av mitt 5-mannarslag var borta så vi blev försedda i andra lag :( Hamnade med några tävlingsinriktade pojkar eheh, men jag sprang friskt på. Alla skulle ta med en så ful t-skjorta man kunde och de lag som vann fick välja sina först (mitt lag kom femte av nio lag) osv. Jag kan senare ladda upp några bilder från min telefon från dagen. Sen åt vi munkar, frukt och drack chokladmjölk!
  Min garderob hade börjat allvarligt sina, så jag och vmamma for till Madison till en seconhandaffär, forever 21 och jag var sedan själv till en jättestor och billig loppis här i Janesville. Och jag handlade ovanlig mycket för att vara jag, men jag tyckte jag hade rätten till det haha!
(måste bara ursäkta mina gula bilder, orkade inte ändra kamerainställningarna)
En såndär tröja mamma sa typ ''bevare min tid'' om haha ;) Men kanske Mimmi skulle gilla den?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fina grejjer!
 
 
Mr. Gus. That. look. Lite grumphy-cat över honom, söt!

Nu ska jag om 44 minuter skypa med familjen, eller särskilt med pappa som fyller år imorgon! Eller idag för er!

Kommentarer
Postat av: Mirjam

nämen oj va fina saker! you know me, vita koftan va ju jättesöt! :D

Svar: Haha, jag trodde det ;) Tack iaf!
Karolina

2013-10-16 @ 12:39:08
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Emme

Täide skoan va ju lite fin :)

Svar: Nämen tack, jo vi kommer riktigt bra överens :)
Karolina

2013-10-16 @ 18:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0