If the sky that we look upon.

Måste berätta vad som hände i måndags. Inför USA skulle jag vaccineras mot hepatit A och- B. Så på måndagen skulle jag till skolhälsovåradaren och få den. Det gjorde jag och jag är inte rädd för sprutor eller att bli stucken. Inte alls, skulle jag säga. Men klart strax före man blir stucken spänner man sig lite. Men ja, precis efter jag blivit stucken började det bli suddigt och svart för ögonen, sen kändes det som att jag drömde någonting i en halvtimme, jag tror det var något från solsidan haha, jag hade kollat det kvällen före. Plötsligt vaknar jag upp på golvet och bara Vad hände? Skumt. Så jag svimmade alltså, och det har aldrig hänt förr. Jag har ingen aning om varför. Men helt skojj var det.

Lyxig frukost jag gjorde idag!
 

Jag med min mor idag när vi sådde i växthuset. Jag tycker nästan hon ser ut som min kompis istället för mamma haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0