37 grader celsius är allting som behövs.

Sen sist har jag kollat på fiskar med min käre broder Oskar. Dock var nästan alla de andra med, men han känndes mycket optimistisk över fiskarna. (För alla er som vet och inte vet var 2011 mitt flum-fisk-år.)
 
 
 
 
 
Hanna vår vän fyllde år, det firades med kladdmuffins.

Hanna vår vän fyllde år, det firades med kladdmuffins.
Fina Mirre och Hanna-flickor!
 
Jag måste säga att jag verkligen tycker om mitt harmoniska morgonsol-rum (även fast det inte är morgonsol)
Fast här var det mest säng..
En fin och blurrig bild.


I Fila leker vi underliga lekar. Få upp plätten på huvudet! Men lätt den bästa vi haft!
 
Sen har jag skaffat stans' snyggaste byxor. Och dom ska vara sådär korta jo.
 
Och en snygg kjol.
Och sisådär ser jag ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Miranda

De va ju fina bilder indeed, och då menar ja ju speciellt de där Hanna å jag befinner oss! ;)

Svar: Tack du :D Oja'! Det tycker jag me!
Karolina Wallin

2013-05-02 @ 14:55:04
URL: http://eklundsmemoarer.blogg.se
Postat av: Sophia

Fina fiskar, fina människor och fina byxor!

Svar: Man tackar så mycke! :)
Karolina Wallin

2013-05-04 @ 11:19:48
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0