Woop

Färskaste bilden på mej som 17-åring!

Å min marängbomb! Maräng, chokladtryffel, hallongrädde och granatäpple! Myycket god!
Måste skryta liite om mina hallonmacarons. Jag börjar bli riktigt duktig på dom!

Sophia gillade inte mitt kalas..
Jag fick EN NY TELEFON. Knasit. Men den är snäll.
Ett nattlinne

En kofta
Ekologisk shampotvål
Cupcakesformar i papper och silikon
Skojjiga diverse
Rosenparfym, J'adore!
Stor plåtburk
Hushållsvåg FTW!
En otroligt vacker tavla Sophia målat. And guess who's on the picture? Bilden är från typ 4 år sedan när vi fotograferade vid en bäck.
 
Väldigt lyckad och mysig födelsedag hade jag. Tacktack för alla grattisar! <3
 
..Och joo. Inte att förglömma. Mimmi fyller år! Eyy, vi e coola! Men Grattis till dig! :)
 
 
 

 
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Hahah, jaa, hede va ju itt vackrast bildin ja ha sitt, men TACK Karolina! :D

Svar: Joo, den e fiinast! :) Kram Mims!
Karolina Wallin

2013-03-06 @ 21:15:20
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Anonym

Nu är detjättelängesen jag varit in på din blogg. Du har många vackra bilder - sagt av en visuell person :)Dessutom har du många intressanta tankar. Fortsätt med det!


Svar: Tack för det! :)
Karolina Wallin

2013-03-08 @ 15:52:46
Postat av: Anonym

Jag glömde skriva att det är din mamma som skriver - anonym vill jag ju inte va´!

Svar: Gullidue!
Karolina Wallin

2013-03-08 @ 15:53:25
Postat av: Rebecca

Åh, så fina dina hallonmacarons blev, hihi!:)

Svar: Tack tack Becka! :)
Karolina Wallin

2013-03-08 @ 20:31:16
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Emme

Den där tavlan!! Nu blev Jeens avundsjuk! ;)

Svar: Ja Jens, de kan man va, fö den e fin ;)
Karolina Wallin

2013-03-10 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0