Snart.

 
Verkligheten sätter aldrig riktigt in. Det kommer bli för stora kontraster för att förstå att jag kommer bo i en helt ny stad med helt nya människor. Om jag tänker där jag sitter nu. En liten stad, en liten by, i en bondstuga i ett litet rum. Lever ett trevligt, lugnt liv.
Janesville räknas väl till en småstad i USA. Tänk vad Närpes är då?
Något som blir intressant att se är om jag faktiskt kommer ändras som person. Många utbyteselev säger de har växt som person, innebär det då att ändras? Men jag tror faktiskt inte jag kommer ändras drastiskt. Jag skulle bara vilja bli ännu mer självständig och kanske hitta mig själv lite mer. Klyché-igt, men faktum är att klychér är sanna.
Nåja. Ikväll lever jag ännu mitt vanliga liv. Så det blir té och smörgås och lite planering inför min sista dag på barnlägret. Bra så.
 
Länge sedan jag sa det sist nu, men;
 
With Love, Karolina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0