Snart

Jag är lixom 0% nervös. Jag börjar nästan bli nervös varför jag inte är nervös. Jag har läst många utbytesbloggar som bara: FEEEEEEEEEEEEETTT NERVÖÖÖÖÖÖÖST, bara 2 VECKOR kvar! OOOOohjeelpJagööör.

Det gör inte jag. Jag tar det lixom så lungt. Jaha, det är min sista riktiga helg i Finland på ett år. Men det känns inget konstigt. Fast vi ska ju se vad jag anser om allt detta den femte augusti. Nåja, jag lever väldigt i stunden just nu. Jag hade många fina vänner på besök, de jag brukar umgås med i skolan. Åh, man blir så glad uí hjärtat av såna här kvällar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Emme

Hahah, du e så bra Karolina! :D

Svar: Indeed! ;) Haha, nämen tack :D
Karolina

2013-07-25 @ 10:51:39
Postat av: Felicia

Vad glad jag blir! :) Take care, kramar <3

2013-07-25 @ 16:50:57
URL: http://feliciagranlund.blogg.se
Postat av: Linette

Sv; Tack fö att ja fick kom! :) Ja vort jätte glad! :)Å ja hadd en jätte bra kväll! :) Tack desamma! <3

2013-07-30 @ 13:36:38
URL: http://lineettee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0