Mycket händer

Tiden far, och jag tänkte jag skulle hinna så mycket och så. Det som har händer:
-I fredags var det exakt 1 månad tills jag åker, ojoj. Men skoj
-Mina bröder har farit till militären, mindre skoj.
-Imorgon åker jag till Amerikanska ambassaden i Helsingfors för visumet. Jag skall också träffa en annan utbytis som åker samtidigt som jag!
 
 Oooh, Sandra! Just like the old days!
Söt!
 
We had stripes!
 
Lite obligatoriska tomatkarnevalsbilder.
Fina flickor! ♥      Btw, Jeems åker ju till Texas nästa år! Ojoj, vi kommer vara i samma land! Heja dej, jag e så glad för din skull!
Jag vänjer mig med min profilbild.
Och jag har drömt om en riktigt skärgårdsdag långt ute i havet och det hade vi i söndags.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0