May I introduce you

Min blogg är synnerligen ytlig. Men så blir det ibland.
Men ni skall ändå få se min loppiskjol som jag sydde om en aning. Vi gillar varandra.
 
 
 
 
 
Sen! Min Rotary-kavaj har anlänt, så även mina 250 visitkort. Ingen aning vem som ska få dem, men visst visst.
 
Såhär ser min ut:
 
 
 
 
Såhär brukar de efter året börja se ut, jag har dock sett många värre:
 
 
Sen också lite fancyg-heter:
 
Och mitt visitkort:
 
 Ojdå, nu kan alla ringa mej. Men gör det bara.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mimmi

ooh fina kjolen!!

Svar: Tack Mimmi! Jag tänkt på dej när jag hadd på kjolen att ''nu har jag en pressveckskjol som Mimmi''! Sådeså :)
Karolina Wallin

2013-07-02 @ 20:53:17
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Moster

Hej! Nu ska jag börja följa dig på din blogg...så jag får veta vad som händer :). Mycket fina bilder du har o trevligt att läsa! H. Moster

Svar: Hej! Yee, va kul! Tack ska du ha :)
Karolina

2013-07-28 @ 07:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0