Yoyo

Nyklippttjej_96
 
 
 
..Som läser på franskaprov. Det är något av de roligaste proven att läsa på egentligen. Det pirrar i magen på nåt sätt. Hehe. Knasigt.
 
Annars då?
Min utbytesdröm har börjat ta form. Jag är godkänd och skall få åka iväg i typ juli/augusti än vet jag inte vart men mina alternativ är i ordningen 1.USA 2.Canada 3.Frankrike 4.Taiwan(lol, dit far jag dock inte)
Men mest hoppas jag ju på USA. PÅ torsdag far jag iväg till Härmä på utbytesskolning/träff? Gonna be fun! Jag håller på att leta en massa stipendier just nu, så om ni har förslag tas dom gladeligen emot!
Höhö. Lite glad.
Det här inlägget blev spralligt. Och jag är INTE en sprallig person. Glad och trevlig må jag vara, men sprallig nej.
 
Maintenant, je dois lire sur la Francais! Au revoir mes amis!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Jeee va coolt att du ska få va en utbytesstudent!!! :D Va glad ja blir för din skull!

Svar: Yaaaa! :D Åh tack Nicolina! Det betyder! <3
Karolina Wallin

2013-02-18 @ 17:39:23
URL: http://nicolinaa.blogspot.com
Postat av: Mimimimi

Du är den utvalde! Läs och du kommer förstå: http://kortochgott.devote.se/blogs/24811700/bloggaward.htm#WriteComment :D

Svar: I'll take it soon :D Thank you brother!
Karolina Wallin

2013-02-18 @ 18:19:35
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Rebecka Å

Häftigt med utbyte! Jag beundrar dig att du vågar fara. Jag tror att det ger mycket. Hoppas att du slipper till USA som du vill! Lycka till! Kram

Svar: Åh, tack Rebecka! Jag hoppas det iallafall, det verkar så åtminstone! :)Kram Vännen! <3
Karolina Wallin

2013-02-19 @ 08:18:39
Postat av: Elina

Åååh va roligt att du FÅR far :D jeee I´m happy for ya! :D but I´m gonna miss u soooo much!

Svar: Eyy tacktack Elina! :D :D Jaa, jag kommer sakna dig! Skype får bli vår vän! <3
Karolina Wallin

2013-02-19 @ 14:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0