From Russia with love

Jag har fått äran att svara på trevliga frågor av både Nicolina och Mimmi, men jag börjar med Nicolinas eftersom hon var först! Hihi

Man ska skicka awarden vidare till 5 olika bloggar med mindre än 200 följare, och meddela att de har fått awarden så de inte missar den.
Ställ 5 nya frågor till dem du skickar awarden till.

1. Om du fick välja något som du skulle bli tvungen att äta resten av ditt liv, vad skulle det vara?
2. Vad är lycka för dej?
3. Vilken egenskap hos dej själv tycker du bäst om?
4. Om man vill göra dej extra glad, vad ska man då göra?
5. Vad skulle du göra om du bara hade 24 timmar kvar att leva?
 

1. Oj, jag måste fundera ut något man kan variera mycket. Nä, det kommer jag inte på så jag säger grekisk      youghurt!
 
2. Jaadu. Jag tror lite som Jenny Berggren (föredetta stor artist). Hon sa (tror jag) att det är skillnad mellan salighet och lycka. Salighet är när man i grund och botten är lycklig. Det betyder dock inte alls att alla dagar är lyckliga och tjohejsan. Lycka är något som varar för oftast en kortare tid skulle jag säga. Men ja, sidospår. Jag tycker lycka är när man är med vänner man faktiskt trivs med, äter nåt mat (hehe), har någon att dela saker med, att känna sig älskad, umgås med familj och släkt, att njuta av livet och choklad. Typ.

3.Jag tycker om min medkänsla faktiskt. Dock kanske jag inte kanske uttrycker den tillräckligt.
 
4. Typ bjuda mig på grillad banan med choklad och glass. Nämen, skicka ett sms att man vill träffa mig eller överraska mig. (fast dedär med bananerna stämmer nog också)
 
5. Oj äckligt svårt att säga. Jag tror nog jag skulle skriva ett brev åt mina vänner, för jag tror jag inte skulle ha tid att träffa alla. Sen skulle jag nog bara vara med min familj.
 
Och jag utmanar:  Miranda, Elina, Nicolina, Emme och Sophia!
Les questions pour vous:
 
1.  Vad blir du generad av?
2.  Vad hoppas du ska hända under året?
3.  Vad kan folk uppfatta om dig som du tycker inte stämmer?
4.  Vet du vad en pavlova är? (inte kolla google först)
5.  Vad uppskattar du allra mest?

Åh, jag hittade inte så djupa och fina frågor jag skulle velat menmen.
 
 
 
 
Här var det Miranda Eklund som fotograf!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0