He knows our need, our weakness is no stranger, Behold your King! Before him lowly bend!

God Jul här från fjärran landet!
Här är klockan 8:23 på morgonen, jag har gått upp, konstaterat att vädret är kallt, snöigt, soligt och vackert.
  Jag har lyssnat på för min del, årets julsång, o holy night. Jag har aldrig förr lyssnat på dess ord så mcyket som nu. Den får så otroligt bra fram julbudskapet.
  Jag läste också julevangeliet nyss, och tack vare det kan jag, liten och vilsen människa som har osäkerheter och allt detdär få leva som den Gud har skapat mig. Nämligen säker, älskad och vacker. Och inte bara det, jag har fått ett liv och framför allt ett liv som är så värdefullt att HAN valde att komma ner till jorden så jag skall få fortsätta det i all evighet med honom. Det ni, det är stort, fastän det kanske känns som att jag konstaterar detta i all stillhet här, i mitt amerikanska rum.
  Hörni, ha en riktigt fin jul. Ta till vara på varandra, vad julen faktiskt är, och alla knäck & pepparkakor ni hittar. Nu skall jag se vad Amirika-julen har att erbjuda! Merry Christmas!

 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Elina

Ååh vad härligt att läsa!
God Jul <3

Svar:
Karolina

2013-12-24 @ 22:33:02
Postat av: Emme

<3! God jul :)

Svar: Lite sent nu, men Tack och God jul själv! :) <3
Karolina

2013-12-24 @ 23:20:19
Postat av: Mimmi

STOR GOD-JUL-KRAM! <3

Svar:
Karolina

2013-12-25 @ 10:54:27
Postat av: Bro

Vilket bra blogginlägg :)

Svar:
Karolina

2013-12-25 @ 11:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0