Bästa tiden, skymningen, när första stjärnan tänds

Här har jag haft en fin jul! På julafton for jag på baletten ''Nötknäpparen'' med live orkester, finfint! Desvärre fick man inte ta bilder.
Senare på dagen var vi på jul-ljus-gudstjänst:
 
Sen öppnade vi klappar! Fick otroligt många i år tycker jag och jag hade tänkt jag skulle klara mig utan
 
 
 
Fick en bl.a en massa fina tröjor och kläder av min värdfamilj
 
En massa fint från min familj <3
 
Här är från mina fina vänner
Och från fin kusin med familj (Sarahs choklad hamnade här nu också) och vantarna är från mina gulliga bröder!
 
Såhär såg jag ut annandagen
 
Och då var jag på middag till Gregg & Helen, var jättekul att se dem igen. Träffade även min älskade Mr.Gus på bilden. Stackars katt när jag håller i honom, för jag vet ju sånt här med att hålla i djur..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jeens

Haha, den kattbilden, du e så rolig :) Fick förresten ditt kort, tackar och bockar, trevligt! :)

Svar: Haha x) Va bra! :) Hödu, vi ha ju int skypa nå överhuvutaget vi :O Skypedejt snart?
Karolina

2013-12-27 @ 22:40:40
Postat av: Sophia

Åh, vad mysigt och juligt du verkar ha haft det! :) <3

Svar: Ja-a! :D <3
Karolina

2013-12-28 @ 09:06:44
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Ann

Trevligt att följa med din blogg, Karolina.
Ha ett riktigt Gott Nytt År!
H. från Ann, Lasse och pojkarna

Svar: Vad roligt att du gillar den :)Gott nytt år till er alla!
Karolina

2013-12-31 @ 17:52:32
Postat av: Mathias

Fina bilder..å vilken "välpyntad" julgran! ;D

2014-01-15 @ 17:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0