And may all your chrismases be white

Så om några timmar har jag jullov! Såg ni hade kollat min video på julfesten haha. Fast jag visste ju nog om det.
  Julen känns nog inte samma här som hemma, förstås. Men det ska nog bli riktigt roligt att fira jul här. Många säger att man kommer ha mycket hemlängtan under julen, men jag ser faktiskt fram emot att se hur det gör här så det ska nog bara gå bra!
  Känner mig lite jul-stressad som vanligt, har inte fått allt handlat här ännu. Och jag hoppas man kan ta sig någonstans nu när det är halt.
  Jag vet inte om jag berättade, jag har ju bytt till min andra värdfamilj (så är ju Rotarys program) och de är riktigt trevliga, har två värdsyskon; Ellie, 11 och Mitchell, 14. Jag har ett eget rum med en dubbelsäng och fin utsikt över vägen och skolan tar det bara knappt tio minuter att gå till. Fast första gången jag skulle gå hem gick jag ju vilse (igen, hände ju i somrars också)
  I skolan gick vi på franskan runt till klasser och sjöng franska julsånger, haha det var, intressant. Idag ska vi göra jul crepes och fortsätta kolla film. Jag gillar den Amerikanska kulturen!
  I onsdags var jag på julparty till kyrkan, många trevliga människor, roliga lekar, mycket gott och såntdär.
  Har sen fått julkort och paket från en massa finisar! Tack till er! <3
  Idag ska jag sälja julkakor för French honor society fast jag inte är med i den. Ikväll är det pepband och imorgon hoppas jag att jag hinner med lite julshopping.

Här är en söt Elina och jag sista gången vi sågs före jag for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0