You, you, you

Och för nästan första gången börjar jag lite inse att jag faktiskt far snart och jag börjar bli riktigt TAGGAD!
Jag kanske ska skriva lite mer priliminärt (stavning?) vad som faktsikt sker nu, alltså:

Söndag
Vi åker ner till H:fors på dagen någongång och övernattar på hotell efter att vi släppt av Oskar i Dragsvik och sagt hejdå.
 
Måndag
Klockan 11:30 skall jag befinna mig utanför R-kiosken på Vanda flygplats för att möta upp med alla andra Rotary-utbyteselever och tar farväl av min 75%:iga familj. Jag har förresten inte berättat att jag har bekantat mig med en när jag var till H:fors för att laga visum. Sari hette hon, jättetrevlig och vi skall nästan till samma ställe.
Två timmar senare lyfter planet med alla och förhoppningsvis kommer det gå bra fastän jag inte har så bra finskaskills att kommunicera med de andra utbyteseleverna.
 
Nu har jag inte på klart allt som händer i New York, måste kolla upp det. Men inte nu 00:15. Imorgon väntar hallonplockning och villan. Känns som ett visst kontrast emot New York, men jag gillar båda!
 
Let's hear it for New York!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0