Woooop

Last blogging in Finland! 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Lycka till min lilla vän! Älskar dig!

Svar: Tack så mycket mamma! Älskar dej! Du betyder jättemycke!
Karolina

2013-08-05 @ 20:33:30
Postat av: Becca

Åh, jag vet inte varför men jag blev jätte rörd när jag såg den här bilden på dej, du är så himla fin människa och så underbart modig som ger sig ut på äventyr till ett okänd land, åh vad jag tycker om dej Karolina! Njut, lev och känn efter! <3

Kram Becca

Svar: Jag blev rörd av denhär kommentaren Becca! Tack så mycket, jag ska göra dte så mycket jag kan! Jag blir alltid så glad när jag läser din blogg då du gläds så mycket åt små detaljer och sånt! Keep going! <3 Tycker om dej, kram!
Karolina

2013-08-08 @ 00:07:02
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0