Walking in Memphis

Det är somsagt väldigt fint här längs vandringsstråken. Det är riktigt fint att vara ut och springa här, tillräckligt mycket naturkänsla och passligt många människor som är ut och tränar för att det skall kännas motiverande. Jag var riktigt just ut och tog dessa bilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
That. Oak. ♥

 
 
Det växer ett äppelträd bara sådär
 
Jag var ju och shoppade igår:
 
 
 
 
Två väldigt lika klänningar men man fick den andra för en dollar så :)
 
Sällan jag shoppar såhär mycket på en gång, men jag känner jag kan göra det med gott samvete eftersom jag har ytterst lite kläder med mig.
  Imorgon kommer äntligen min riktiga värdfamilj hem från semestern, blir skoj!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

oj va fina bilder å oj va fina kläder!

Svar: Nämen tack Mimmi! Jag tycker du brukar ha det du mee ;)
Karolina

2013-08-14 @ 19:56:30
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0