The wonder of invisible love

Nu ligger jag efter på bloggfronten, och börjar dessutom låta som en bloggare när jag säger så. Vilket jag inte ser mig själv som. Fotograferingen har förtvinat en aning också, men den del har jag fått ihopskrapat:
 
I onsdags var jag söt och skulle gå i min nya klänning till affären, blev först dock lite ändrade planer. Tre flickor skulle visa mig runt i min blivande skola på 2000 elever, lite annat än 150.. Dock blev det inte så mycket eftersom de hade polisträning i skolan och en polis lät passligt glad på oss när han såg vi hade gått över det avspärrade området.
  Jag gick dock till affären sist och slutligen, vilket visade sig ta lite längre eftersom jag inte hittade den utan en annan, mindre. Köpte mandlar och en persika heh.
  På kvällen träffade jag min riktiga värdfamilj, trevligt. Så nu bor jag här :)

Det blev lite shopping i torsdags på forever21 i Maddison
 
 
 
 
 
 
Jag fick manikyr och pedikyr. Jag kan nu förstå varför folk vill göra dethär var och varannan vecka..
 
Och vet ni vad, jag har fått ett gymkort! Det trodde ni inte, inte jag heller. Så imorgon klockan 6:40 skall jagåka och simma!
 
Vi åt kinesiskt idag, yum. Dock ser inte bilden så god ut, men det var det!
 
Jag måste berätta vad jag fick veta idag! Min värdfamilj kommer att bjuda med mig till Las Vegas när de åker dit i oktober med deras golfgrupp! Det förväntade jag mig inte alls! -Men jättkul. Jag är så dålig på att få sånthär att låta exalterande på bloggen, men det är jag!
 
Det händer mycket denhär veckan:

Imorgon skall jag på mitt första Rotarymöte här och de verkar väldigt trevliga. Jag träffade en massa av dem igår på ett stort evenemang som Rotary ordnar i Janesville och jag var och hjälpte till i mattältet och när elever skulle fylla i lappar som kunde göra att de vann stipendium. Dessutom skall jag och registrera mig till skolan
På tisdag bär det av till Chicago
Onsdag vet jag inte
På torsdag skall jag och välja kurser till skolan och kanske till någon sjö och bada.
Fredag vet jag inte
På lördag skall vi till Wisconsins huvudstad Maddison på någon lokal marknad. Hoppas Sari som är utbyteselev kan komma med!
På söndag är det eventuellt tal om the school band's någon övning, hoppas jag kan få vara med. Jag börjar sakna att spela trumpet riktigt nu. Hoppas jag både kan va med i skolbandet och i kören.

Nu måste jag verkligen sova.

Love, Karolina



 
 

Kommentarer
Postat av: Mirjam

apmgeöjngöeokgmn va fina saker du köpeeer!

Svar: Iiiiiiiiiiiihihi men tack MIMMI! Jag brukar alltid vilja ha dina saker ja, måste jag ju tillägga!
Karolina

2013-08-19 @ 14:52:19
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Irene

Du låter som att du har e riktigt bra tide bort :) kram på dig :) å o va fina saker du ha köpt :)

Svar: Yes, det stämmer! :D Tack så mycke! Kram <3
Karolina

2013-08-19 @ 16:40:32
URL: http://ine.blogg.se
Postat av: Sophia

Ooh! Aktivtjej_96 riktigt! Va roliga saker du får jer! :D

Svar: Cooltjej94- Javisst! Jo, jag kom väl ti rätt ställ säi ;)
Karolina

2013-08-19 @ 18:48:13
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se
Postat av: Linette

oooh Las Vegas, shit va avis ja e! :) Men du verkar ju hav a bra å he je super bra! :D Va kul du verkar ha! :D

Svar: Hihi :D He har jag nog :) Tack ska du ha :)
Karolina

2013-08-20 @ 18:08:13
URL: http://lineettee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0