Onödig fakta

-Jag älskar rött hår
-Jag kan äta väldigt mycket mat på en gång, för det tar en halvtimme innan jag känner mig mätt
-Jag har alltid druckit mjölk istället för vatten (dock inte här)
-Jag älskar vilda blommor
-Jag är inte törstig fast jag har varit ut och sprungit och svettas
-Jag är dålig på att dansa och sånt som har med koreografi att göra
-Jag är ingen riktig husdjursmänniska
-Jag älskar att åka i läskiga berg -och dalbanor.
-Jag önskar jag hade fräknar
-Jag vet inte mycket om mode
-Jag är allergisk mot nickel
-Jag tycker om att ha naturell youghurt på nästan allt
-Jag har en lista på Spotify som heter ''Töntigt & smörigt och gör att man lägger på private session''
-Jag har inget drömjobb
-Jag kan vara rädd för hundar
-Jag skulle vilja ha dykning som hobby
 
Utklädd till fjortis i åttan, sött!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0