Och lite fortsättning

Måndag
Väl framme i New York är det mitt på dagen där. Då händer det inte så mycket, vi blir mottagna av någon suomalainen opas. (Jag läser av ett finskt papper) Och far till hotellet Pennsylvania

Tisdag
Hotellfrukost
Skolning, heja min finska här. Nämen jag måste väl sedan fråga vad dom sa
Sen guidad tur på Manhattan; Greenwich village, China Town, Frihetsgudinnan, United Nations, Broadway, Empire State Building och Central Park På tre timmar!? 
Besök på NBC's studio
Fritid
Musikal på Broadway, Lejonkungen! ♥

Onsdag
Frukost
Fritid och Empire State building
Skolning
Limousintur till restaurangen The View

Torsdag
Frukost
Flygplatsen
Chicago
Jag blir faktiskt inte upphämtad av min första värdfamilj, utan deras granne eftersomd e är på semester och jag kommer bo hos henne en vecka

Nu skrev jag väldigt stelt om allt som händer men det är kanske lättare att läsa istället för att ha en massa smileysar, utropstecken och allla exalterande uttryck! Men dethär blir SKOJ! Jag ser särskilt fram emot, China Town, Central Park och Musikalen (och fritiden hehe) Men middagen lät inte så tokig heller!

 
 
Och the Official jag-på-morgonen-med-en-mugg-i-handen-ser-så-mysig-ut-naturligtjej96 (muggen är tom)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sophia

Åå va häftigt att du ska få si allt tådde på riktigt! :O :D :D Lycka till nu Puick! Bara ja flyttat ti Vasa så ska ja no skriv e bräiv åt de! ;)

Svar: Ihii, faktiskt :) Jag tänkt att de e lite häftigt att jag ena dagen e ut å går i skogen å nästa e man i NY ;) JEE! Du ska no få adressen :) Tack!
Karolina

2013-08-04 @ 14:54:14
URL: http://uttrycksfullt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0