If his grace is an ocean, we're all sinking

Nu ligger jag väldigt efter med bilder, för det har hänt så mycke på senaste tiden. Bilderna får tala mest för sig själva!


Eremithelg med Fina Julia, legendariskt.
 
Otroligt fin kväll hos mig med dessa fina människor, underbara varenda en!
 
 
 
 
 
Bio med Alan och Jakob. Manligt sällskap på manlig film -Man of steel :D
 
Villan
 
 
Dejt med Emme
 
Dejt med Mirre -Gammal bild
Dejt med Elina -Gammal bild
Dejt med Lilli, Gammal bild från Ilmajoki :D
I made an american cake yesterday
 
Golf med dessa typer, med rätt sällskap blir allt kul!
 
Och TB med Alan i väntan på folk och mat
 
Got myself some bucks today
 Och nu har jag 4½ dag kvar i detta land!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ella

Oj vad spännande att du faktist snart åker!:)
Hoppas allt går jättebra! Njut av dina sista dagar hemma!
Kram

Svar: Iiih, jaa! Jag börjar nästan förstå det själv nu :DTack så mycke Ella! Å grattis förresten till din plats på Peffan, ha en fin höst!
Kram!
Karolina

2013-08-01 @ 16:13:26
URL: http://eleonoree.blogg.se
Postat av: Mirjam

Oj va dundersöt emme va på sin bild, å oj så fina bilder på dig i slutet, å oj så fina alla e faktiskt!

Svar: Jaa jag vet, hon ser som så finurlig och ja -söt! :D Nämen Mimsan, sötbolle du! Vi syyns på lörda ;)
Karolina

2013-08-01 @ 16:19:46
URL: http://kortochgott.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0